تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار
تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار

خرس اسباب بازی

ای کاش خرس اسباب بازی بودم

ای کاش٬ ای کاش

ای کاش خرس اسباب بازی بودم

نه می فهمیدم ٬ نه می فهمیدند مرا

نه می شنیدیم ٬ نه می شنیدند مرا

ای کاش قلبی نشکن از جنس قلب خرس اسباب بازی داشتم

ای کاش جایی به اندازه خرس اسباب بازی در رویاهایت داشتم

ای کاش مرا هم مثل خرس اسباب بازی به قلبت راه می دادی

ای کاش با من هم مثل خرس اسباب بازی دردو دل می کردی

ای کاش آرزوهایت را آنچنان که با خرس اسباب بازی می گویی به من می گفتی

ای کاش می توانستم مثل خرس اسباب بازی همیشه با لبخند با تو سخن بگویم

ای کاش جدایی ها نبود٬.....

ای کاش اصلا وصلی نبود که در پی اش جدایی باشد

ای کاش اصلا من نبودم٬ تو نبودی٬ مانبودیم ٬اصلا دنیا نبود

ای کاش٬خدا فراموش می کرد عشق را بیافریند

ای کاش عاشقی در شهر جرم بود و هرچه عاشق را گردن می زدند

ای کاش غم نبود غصه نبود٬ اصلا هیچ نبود

ای کاش ........

ای کاش تحملی فقط به کوچکی خرس اسباب بازی داشتم

ای کاش مثل خرس اسباب بازی در جیبت جای داشتم

ای کاش هیچ وقت تنهایت نمی گذاشتم

ای کاش مانند خرس اسباب بازی چینی بودم وارزان

ای کاش مثل خرس اسباب بازی بی غرور می آفریدند مرا

ای کاش مثل خرس اسباب بازی دست های یک کارگر ساده می ساخت مرا

ای کاش مثل خرس اسباب بازی آتش ازلی نمی گداخت مرا

ای کاش قلبی به اندازه خرس اسباب بازی داشتم که فقط تو درونش جای گیری

ای کاش مرا هم از بازار می خریدی و سر می سپردم به این اسیری

ای کاش...

ای کاش.....

اول تیر ۸۸


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد