تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار
تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار

خود کرده را تدبیر نیست!!


از دست خود نالم کنون 

در دیگری تقصیر نیست


کبریت در دست من است

آتش فروزم کیست کیست؟؟


آتش گرفته هستی ام 

این شعله را خاموش نیست


از که شکایت من کنم

خود کرده را تدبیر نیست..


بهمن
90

نظرات 2 + ارسال نظر
شعر خودم پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

با من دگر درگیر نیست
چشمم ز چشمش سیر نیست
اما چه نالم از خودم
خود کرده را تدبیر نیست .

آورین آورین

خود کرده را تدبیر نیست...
اینو کی گفتی شما؟

ǷЯΐʞŁϓ چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

از من می شنوی یه جو معرفتم خوب چیزیه به مولا

[ فاشیست]

یه دونه ایی دادا
کرتیم...

بیا و به جونه سیبیلات اون برچسبه فاشیستو بکن بنداز دوووورر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد