تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار
تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار

فردا سراغ من بی----ا...

آدم بدون غم، نمیشه
راه بی پیچ‌و‌خم، نمیشه
آرزوی کم، نداریم
آرزو که کم، نمیشه

خسته‌م از کلامِ، قصار و راویانی
که قصد می‌کنند در شفای حال من، 

تاریکم

فردا سراغ من، بیا
یک روزِ، زیبا سراغ من، بیا

...

امروز از هم گسستم 

اگه بال و پر شکستم و

به پرتگاه غم رسیده گام‌های من

چو غرق خاطراتم و
غریق بی نجاتم و
بی خواب و زابراهم و
طوفانِ حال من، 

تاریکم

فردا سراغ من، بیا
یک روزِ، زیبا سراغ من، بیا

با لشگرِ غم، می‌جنگم
با لشگرِ غم، می‌جنگم

«دست میزنم
پا میزنم
دل رو به دریا میزنم
گاهی به پس
گاهی به پیش
گاهی هم درجا میزنم

آدم بدون غم، نمیشه
راه بی پیچ‌و‌خم، نمیشه
آرزوی کم، نداریم
آرزوی کم، …

تاریکم
فردا سراغ من، بیا،
با روی،

زیبا سراغِ من،

 بیا،

 تاریکم

با لشگر غم، میجنگم

با لشگر غم، میجنگم