تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار
تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار

جای خالی

سکوت است،ســکــــوت در این اتاق خالی

صدای فِس فِس بازدم وتیک و تاک ساعت دیواری

سکوتی که ندانم از کجا شروع شد

فریادی که یخ زده در این چهار دیواری

صدای لغزش خودکار روی کاغذ سفید

فراز و فرودِ عشق در شعرهایی که کسی ندید

دوباره روشن شدن شبم به اسم اعظم تو

و باز کشیدن آه از این آرزوی بعید

به شعرهایی که خواندم وبه گوشَت نرسید

به لحظه دیر مُعود که زود رسید

به جای خالیت در بیت انتهایی درد

به اشک های نریخته،،به دست خالی و سرد

اگر دراین نقطه چین نیآسودی

دمی نیامدی وبه من نیآلودی

اگر تو از تبار آسمانهایی

همیشه در افلاکی و دوراز من خاکی

به لحظه طلوعت هزار امید بستم

همه شب به کوه ها آواره و مستم

تا شاید برسد، شاید روزی به تودستم

که زنده ام درحسرت لجظه هم آغوشی

                                                                                     17 شهریور 92

نظرات 3 + ارسال نظر
nima دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

refiiiiigh damet jiiiiiiiiiiiiz.
hal dadi b hem

نسرین رضایی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://new-nr.blogfa.com

از لحاظ وزن و اوزان فکر می کنم خیلی مشکل داشت ها! نداشت؟!

قبول دارم،
این نوشته ها تفننیه ،تحصیلات من در زمینه نویسندگی نیست و با وجود علاقه هیچ وقت فرصت نکردم دوره ایی در این رابطه بگذرونم.
ایرادات فنی شما رو کاملا قبول دارم.
ممنون که وقت گذاشتید و نظر دادید

فائزه شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://only-god1393.blogfa.com

بابا آفرین فقط یکم واسه سن من قلمبه بود...............!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد