تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار
تنهایی مقدس

تنهایی مقدس

................ در امتداد روزهایم میشود روزگــــــــــــــــــار

روزی که هیچ وقت نخواهد آمد

روزی که هیچ وقت نخواهد آمد

احساس می کنم آفریده شدم تا احساس کنم.

وحال احساس می کنم،،،

اما نه آنچه را که بایدو نه آنطور که شاید.

من،منتظر ماندم.منتظر روزی که هیچ وقت نخواهد آمد....

گرما را احساس می کنم ،

افسوس که خورشیدی نخواهد درخشید.

من هنوز محبتت را احساس می کنم،

افسوس که دستی نوازش نخواهد کرد.

بوی عطرت را احساس می کنم،

افسوس که شب بوها امشب خواب مانده اند.

ظهورت را احساس می کنم،

افسوس که درها امشب بسته خواهند ماند.

حضورت را احساس می کنم،

افسوس که تنهایی به نکاح من در خواهد آمد،امشب

سکوتت را احساس می کنم،

افسوس که فصل شروع عربده هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد